Automaterialen Zwijndrecht

Wash n’ wax formules gebruiken oppervlaktedetergenten om de auto te reinigen. Deze krachtige detergenten verwijderen vuil, teer, insecten, teerpunten en opbouw, en maken de lak schoon en klaar voor de volgende stap, polijsten.

Bij dit speciale polijstprocédé wordt de verf zelf onder hoge druk geproduceerd, verhit op een pers of generator en vervolgens afgekoeld op de buffer. Het geeft een zeer dichte afwerking en kan alleen worden gebruikt nadat de lak is voorbereid om een werkelijk dichte en duurzame afwerking te verkrijgen. Daarom heb je goed kwaliteit Automaterialen nodig.

Dit produceert weinig deeltjes wanneer het wordt aangebracht, waardoor het perfect is voor autodetailing. Bovendien is het lakwerk, als het door de autodetailer is voorbereid, klaar voor het schuren en restaureren van de lak, waardoor het een echt kosteneffectieve procedure is.

Alvorens hier dieper op in te gaan, is het wellicht nuttig de toestand van het schilderwerk in kwestie toe te lichten.

De meeste gezondheids- en lakproblemen worden bepaald door wat men de omgevingsfactor noemt. De eerste factor kan heel eenvoudig zijn als een vertroebelde voorruit die vaak kan worden verholpen door het glas gewoon opnieuw te lakken. Vervolgens, als de voorwaarde wordt beschouwd als een vlek, dan kan het getroffen gebied worden gestript terug en schoongemaakt zonder de noodzaak voor het opnieuw schilderen van het glas. Toch zijn er andere situaties waarin sommige elementen moeten worden aangepakt en als dit het geval is, kan de auto detailer vaak de noodzaak voor het vervangen van het glas ook.

De eerste stap in het detailleren van het metaal op een voertuig is het verwijderen van oppervlakte vuil met Polishes, die indien toegepast in voldoende kwaliteit, zal een vlekkeloze spiegel als afwerking met de dag dat het wordt toegepast verlaten. Auto detailers kunnen beschadigd of ontbrekend chroom opnieuw monteren en dan protectant gebruiken om het er nieuw uit te laten zien. protectant wordt over het algemeen woord voor woord gebruikt op voertuigen.

Na het auto detailen van het metaal, is de volgende stap het verfijnen. Dit omvat het reinigen, polijsten, schuren, verwijderen van carrosseriestof, uitdeuken en indien nodig repareren.

de lak moet absoluut als nieuw zijn. Detailen betekent niet een rubberen stempel of wervelen met goedkope verf. Het is eigenlijk een techniek van het schuren van zware materialen om het lakwerk te reinigen en te verfijnen.

Er is een verschil tussen detailing en het opknappen van lichtmetalen velgen. En een auto detailer zal dit zeker kunnen bepalen. Wanneer een lichtmetalen velg op de juiste manier wordt opgeknapt, zal hij er gloednieuw uitzien en die nieuwe autoglans hebben.

Na het detailen wordt de lak gepolijst om stof, vuil en spikkels te verwijderen, die zijn achtergebleven nadat de lak was opgeknapt tot verbeteringsniveau. Ook worden de carrosserielijnen hersteld, waardoor de wielkuipen, het chassis en de motorleidingen zichtbaar worden, zelfs als de motorkap verstopt is geweest tijdens de stikkerij.

Schuren is de laatste stap voordat het lakwerk wordt gerestaureerd, en daarna ondergaat het metaalwerk wat technisch bekend staat als restauratief gladmaken. Het gaat hier eigenlijk om een zeer licht polijsten, waarbij alleen microschuurmiddelen worden gebruikt. Deze stap is nodig als het lakwerk sterk vervuild is. microschuurmiddelen Het behandelen van beschadigingen als gevolg van verkeerd slijpen en gebruik.

Nadat de microschuurmiddelen zijn gebruikt, wordt het metaal gepolijst om de helderheid van het oppervlak te herstellen en om onvolkomenheden te verwijderen. Dezelfde techniek wordt ook gebruikt na het in de was zetten om eventuele onvolkomenheden in de afwerking te verwijderen. De afwerking wordt vervolgens beschermd en hersteld met een tweede product op urethaanbasis, een zogenaamde sealer, die de lak beschermt en het metaal zijn oorspronkelijke glans teruggeeft.